måndag 27 december 2010

Kolafrosseri

Efter en 12 timmar lång arbetsdag är jag äntligen hemma i mitt ljuva hem (som iofs skulle behövas dammsugas men det får vänta).
Eftersom nyårsafton och det tillhörande nyårslöftet närmar sig passar jag på att äta upp överblivet julgodis nu så att det inte ligger i skåpen och frestar mig redan den 1:a jan. Vilken utmärkt ursäkt för att äta massa 7-min kola (alldeles för mjuk och därmed väldigt kladdig att äta med väldigt god). :-D
Det skulle ju kännas lite sådär om man redan första dagen tappar behärskningen. Dessutom lite pinsamt eftersom jag av någon anledning skaffat mig en blogg där jag lovat att dela med mig av eventuella bakslag och att kränga godis 12 h efter avlagt löfte måste ju nog räknas som ett bakslag.



Såhär full var plåten innan. Det är den inte längre...

Nu ska jag nog gå och lägga mig innan de sista stackars kolorna anfaller.
Hörs imorgon!
Kram på er

1 kommentar:

  1. Håller med. Kolan var kanongod.
    kram från moster i Småland

    SvaraRadera