söndag 26 december 2010

Ett väldigt allmänt inlägg

Hej hopp!
Nu har den dåliga bloggaren vaknat igen efter en dags julvila. Var ledig igår men idag var det dags för REA och då är ju hela Malmö ute och springer i affärer vilket innebär att jag måste jobba.
Med julen kom julklappar (tack så mycket allihopa för alla julklappar!) och julmat så nu om någon gång känns det som att det vore dags att röra på fläsket.
Dessvärre blir det inte någon träning än på några dagar eftersom jag verkligen jobbar h-e-l-a dagarna fram till nyår. Jag ser fram emot nyår, dels för att det innebär lite ledig tid men även för att jag vill komma igång med träningen igen.
Jag tror dessutom att Corre (http://www.corneliaaaa.blogspot.com/) är sugen på att göra mig sällskap då och då. På tal om julklappar och Corre så är jag numera innehavare till en sådan här snygging (som jag fick i julklapp av Corre ifall någon missade min smidiga övergång :) :



En löparmössa

Den har en väldigt fin liten finess, nämligen ett hål för hästsvansen. Perfekt för mig som avskyr när håret flaxar i ansiktet när jag tränar.



Ser fram emot att få inviga den om några dagar, kanske jag tom kan få med Corre på en runda, hon fick nämligen en löpartröja i julklapp och den kanske också behöver invigas...

Det var allt för den här gången, jag lovar att jag ska skärpa till mig och uppdatera lite oftare.
Ha en trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar