tisdag 28 december 2010

Jag vill börja med att tacka moster i Småland för komplimangen om mina kolor. Jag passade på att skicka med dem en burk hem när vi träffades på dopen i Växjö.

Idag passade jag på att gå inom Stadium innan jobb och kika på deras rea. Tre fina fynd fick följa med mig därifrån.


En kortärmad träningströja, en långärmad och ett par shorts till sommaren.

Läste precis på sydsvenskans hemsida att det ska vara ett nytt lopp i Malmö i juni. http://www.sydsvenskan.se/sport/article1339251/Malmo-far-annu-ett-loplopp.html Loppet är en mil och går av stapeln den 18 juni. Tänkte att det nog kunde vara bra att anmäla sig till det, då det dels ett väldigt tydligt delmål och dels en väldigt tydlig hint på om jag kommer att klara mitt mål till midsommar. Jag tror nog att jag ska göra det. Någon som är intresserad av att springa/jogga med mig? Haha...intresseanmälningarna kommer nog inte att välla in precis. :-p

Nu ska jag äta pannkakor som min kära sambo precis har gjort.
Trevlig kväll på er!

1 kommentar:

  1. Fina! :) Låter som ett trevligt lopp, men jag planerar att befinna mig på andra sidan Atlanten då! hihi

    SvaraRadera