onsdag 22 oktober 2014

Matplatser

Det är ju inte ens påbörjat, "inomhusrenoveringen" här hemma eftersom utomhusprojektet inte är klart än (håller tummarna för att det blir klart till helgen) meeeeen, drömma lite kan man ju. Jag satt och hängde på Pinterest alldeles för länge häromkvällen och tittade på bilder på folks matplatser. Eller folk och folk, inte grannen Svensson precis. De matplatser jag tittade på tillhör nog människor med betydligt tjockare plånböcker och större boyta än gemene man. Men som sagt, drömma kan man ju.






Slutsatsen jag drog av mitt tillfälliga Pinterestknarkande var att jag verkar vara väldigt förtjust stoppade stolar och speglar. Också är jag lite ohälsosamt besatt av taklampan på bild tre.

1 kommentar:

  1. Hahaha just den lampan dissade jag lite tyst medan jag kollade på bilderna!
    Skönt att ni (eller du) verkar ha haft det trevligt i Barcelona. Och jag hörde att Inger vågade berätta om sitt kast med liten katt? Tur, för annars hade jag nog inte kunnat låta bli! Hahaha

    SvaraRadera