söndag 21 september 2014

Önskelista

För ca 2,5 år sedan handlade jag en klänning på Ellos. Sedan dess har de fullkomligt bombaderat mig med reklam, kataloger och erbjudanden. Jag tyckte det var ganska starkt att fortsätta trots att jag aldrig beställde något där igen (och jag använde inte ens klänningen. Det var dubbelstorlekar, vilket det inte stod något om på hemsidan, så jag skänkte den till Lions eftersom den var för stor). Men till slut så betalade sig deras ihärdighet och jag beställde två stycken 50x90 kuddar med två vita örngott för ungefär en månad sedan. Sedan dess har jag fått ytterligare tre (!!!) erbjudanden. De måste ha hoppat jämfota av glädje över att jag äääntligen handlade hos dem. Nu funderar jag allvarligt på att beställa igen eftersom de har ganska mycket fint på heminredningsavdelningen.

Nedan har jag plockat ihop några favoriter. Ägget står av någon märklig anledning högt upp på önskelistan. Förstår inte riktigt varför jag vill ha ett ägg någonstans men det vill jag uppenbarligen. Mattan skulle jag kunna tänka mig i badrummet om det är en "sträv" matta, typ sisal-känsla. Är den för mjuk ser det bara billigt ut (vilket den in och för sig är. För 79,50 kan man inte anklaga den för att vara dyr). Lampan skulle passa bra i min garderob. Någon *hostfindushost* har vält ner den gamla så den ser lite tilltufsad ut. Kanske Ellos ändå vinner den här kampen...



Även Ellos "kompis", Jotex har en hel del fint men det får bli ett annat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar