fredag 26 september 2014

Sjukling

I måndags var jag ute och åt japanskt med Lisa och Corre och vi hade mycket trevligt precis som vanligt. När jag kom hem var jag lite ynklig och kände att det var en förkylning på gång. Jag försökte mota bort den med ett varmt bad men på tisdagmorgon insåg jag att det inte fungerat. Jag stannade hemma från jobb tisdag och onsdag och igår gick jag igen för då kändes det mycket bättre. Í dag då? Not so much...det är betydligt värre nu än vad det var när jag var hemma. Nu har jag dessutom lagt mig till med en irriterande hosta och rejält halsont. Vad hände här? Jag var ju på bättringsvägen (trodde jag). I och för sig är jag hemma idag också men det är inte sjukledigt utan flexledigt. Jag tänkte besöka Malmö C för att lyssna på när NRJ:s morgonprogram sände live därifrån och sedan ta mig en sväng inom Rapunzel då jag kanske vill ha ett clip on set-hårförlängning att addera till mina tunna strån. Efter det skulle jag baka äpplekakor/pajer (har fått en massa äpplen av en kollega) och sen åka och klippa mig. Men så blev det inte. Jag sitter i soffan och dricker te och tittar på TV-shop. Och det har jag tydligen lagt flextimmar på. Lite bitter...

1 kommentar:

  1. Förstår att du blev bitter, din stackare! Hoppas du var frisk i helgen, i alla fall. Eller att du tvingade Martin att måla alla träplankor! Mohahaha

    SvaraRadera