onsdag 17 september 2014

Kisekatt

Det här med tvättmaskiner alltså...så sjukt spännande, tycker ni inte det?



Jag är livrädd att jag en dag kommer missa att han krupit in i maskinen och sätta igång den med honom i. Han tar alla chanser att hoppa in där, allra helst när jag slänger in smutstvätt och då kan det ju bli lite farligt.

Här är ett annat favoritställe: 

Busted!
"Värt att sticka fram nosen?"
"Får kanske ta mig en närmre titt.."
När han sover är han en sån söt liten kattunge och när han är vaken är han en galen ADHD-katt på speed. Helt. Jäkla. Galen. Han är satt på en tuff uppfostran av oss nu. Vill gärna ha kvar en och annan fönsterlampa och blomkruka...

2 kommentarer:

  1. Men han är så sööööööt! Han kanske vill hänga med på AW på måndag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag frågade och det ville han gärna. Så länge det serveras något med tonfisk är han på. Jag kan ha honom på jobb under dagen och sen knallar jag bort till Ynkai med honom i koppel (innerstan du vet, för mycket trafik för att han ska kunna gå lös :-p). Han hälsar också att du är välkommen att hälsa på honom när du har lust.

      Radera