tisdag 19 augusti 2014

Träningshösten

Förra veckan gick helt okej träningsmässigt. Jag och Corre var ute och sprang tisdag och torsdag och på lördagmorgonen tog jag en egen runda. Denna vecka ska jag försöka göra lika bra ifrån mig. Det började ju dock sådär igår. Eftersom jag var flexledig tänkte jag springa men det satte vädret stopp för. Jag gick och hoppades på en ljusning i det mörkgrå molntäcket men det var hopplöst så på eftermiddagen satte jag igång Jillian Michaels styrkeyogapass på Youtube i biorummet och körde på. Svettigt men skönt.
Efter att ha velat ett tag har jag bestämt mig för att det blir ett 20 klippkort på Rehab här i Svedala. Jag vill inte att min träning ska vara helt beroende på vädret och om jag bara kör hemmaträning är det så lätt att jag hoppar över. Om jag bokar ett pass är sannolikheten större att det verkligen blir av.
Jag kan tänka mig både spinning, Body Pump, Functional Power, Core, Shape N´Flex och Piloxing så det finns en hel del att välja bland. Blir spännande att se om jag kan få någon med mig så jag inte behöver gå själv alla gånger. Det finns några kandidater :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar