måndag 21 juli 2014

Vardag

Då var semestern slut för den här gången och jag är tillbaka på jobb. Igår förberedde jag genom att göra matlådor (lasagnen) och städa garderoben. Jag rensade, sorterade och hängde fram veckans kläder. Ett tag såg det ut som kriget med klädhögar överallt och jag undrade om jag någonsin skulle blir klar men det blev jag såklart. Ett par kassar med grejor rensades ut och de hamnar hos Lions. Lika bra att någon annan kan få nytta av dem som att kasta dem. Allt jag skänker dit är fortfarande i fint skick. Jag passade även på att plocka ut kläderna och vika om dem, då hittar man alltid plagg man hade glömt bort också bli högarna snygga igen.


Bild från när krigsslutet närmar sig och man snart kan ana en viss ordning.
Veckan är förberedd. Nya favoritväskan får hänga med hela veckan.
Om det inte blir varmt och soligt som utlovat är jag risigt på det för jag
 har räknat med kjolar och kortärmat flera dagar.. :-p
Kan förresten också meddela att vägen Martin valde igår vid Nimis, den som gick till fyren och inte till Nimis, var 9 km lång. Och han tyckte att det bara vara att traska vidare. Jag är glad att jag frågade danskarna. Väldigt glad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar