lördag 5 juli 2014

Servetter

Jag tog mig en titt på ILVA:s hemsida för någon dag sedan och hittade en del fina servetter. För mig som gillar svart, vitt och grått (inte bara dock, ibland chockar jag omgivningen men att slå till på beigt eller brunt) var dessa en riktig fullträff.

Trädet är en klar favorit. Snäckorna fick mest vara med för symmetrins skull :-P.

Även på Rusta har de förstått det fina med svart-vitt.

Jag skulle kunna duka med alla utom katten och hunden, de är jag måttligt förtjusta i.
Den randiga har jag redan i köksskåpen, jag utökar gärna med ugglorna.
Vill man ha lite mer sommarkänsla hade ILVA även dessa fina:

Jag gillar speciellt den övre till vänster. Det är något med
 korg och olivträd som tilltalar mig. Medelhavskänslan antagligen. 

 

2 kommentarer:

  1. Men Tuss-Findus hade nog gärna velat ha kattservetten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får se hur mycket Tuss-Findus får bestämma :-p

      Radera