onsdag 28 maj 2014

Utefrukost

Hej mamma,
det här är ett inlägg till dig. Titta på bilden nedan. Ser du var den är tagen? Just det, på vår balkong (i söndags). Med frukost uppdukat på bordet. Jag har ätit frukost ute. Japp, du läste rätt. Ute. Eftersom jag tvivlar på att du skulle tro på mig om jag sa det så tyckte jag att det var bäst att ha bildbevis. Tro nu inte att jag tänker göra det här till någon vana, ett par gånger per säsong räcker gott och väl. Jag trivs bäst inne, ett introvert drag. Ja....det var väl mest det jag ville ha sagt. So long. :)

4 kommentarer:

  1. Ojj! Har det hänt något? Mår du bra??

    SvaraRadera
  2. Ingen fara, idag sitter jag vid köksbordet igen fast det är sol ute. Det var nog bara ett litet infall. Won't happen again. :)

    SvaraRadera
  3. Så kul att få ett inlägg tillägnat sig! Tur att jag får se bildbevis för annars hade jag nog tvekat på sanningshalten. Hoppas du gör om det, du vet frisk luft har ingen dött av.....
    Puss, puss från mamma

    SvaraRadera