tisdag 27 maj 2014

Torup

Idag blev det löpning igen. Jag och Corre körde ut till Torup och rev av 7 kilometer. På torsdag blir det milen. Jag förbereder mig mentalt just nu. Jag menar...jag har sprungit en mil många gånger och hittills har jag ju överlevt. Och 7:an idag var inga problem. Men en mil...det är ju långt. Men det kommer säkert att gå galant. Under tiden jag har haft lite löparvila har jag ju inte legat på latsidan helt. Jag har fortfarande avverkat en del tuffa pass med Jillian Michaels och det gör sitt, både för styrka och kondition

Kul respons på mitt senaste inlägg. Jag har precis klickat iväg en ny beställning böcker, däribland "Livet är inte så tokigt om man beaktar alternativet". Vilket ju är helt sant. Författaren är Nisse Simonsson, läkare. Är den bra så finns det ytterligare några titlar att beställa. Jag fick en bra känsla av boken, den verkar vara i min smak. Ganska lättläst men allmänbildande och lite tänkvärd. Perfekt att roa sig med när man sitter på bussen.

Nej, nu kallar sängen. Efter löpning och en varm dusch känner jag mig rätt mör.

           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar