söndag 13 april 2014

Veckans träning (och ett litet, litet fynd)

Mitt träningsmål den här veckan gick sådär...ett styrkepass och ett löppass har jag gjort. Styrkepasset med Jillian Michaels och löppasset med Syster Yster i Torup. När vi ända var där och färdigsprungna så passade jag på att plocka med en bunt ramslök hem också. Den åkte direkt ner i middagen.
Jag får försöka rädda veckan och klämma in lite träning till, det är ju några timmar kvar på den här veckan. Jag tror jag får be Jillian köra skiter ur mig med ett styrkepass till. Så får det bli!

Nedan ett nytt litet loppisfynd. Denna gång från Lions i Svedala. Den söta asken innehåller mina ringar och har gjort min mussla sällskap på sminkbordet och nu vet jag vad musslan är för något. Det är en smörask. Mamma informerade mig. Den saknar dock en "innerskål" i glas där då smöret ska vara men det gör ju inget eftersom jag inte tänker ha smör i den. Dessutom köpte jag en likadan till på  igår, med glasskål. Men inte heller den tänker jag ha smör i, den ska jag ha någon helt annan stans. Var den ska ta vägen får ni se senare. :)



4 kommentarer:

  1. Tycker det verkar mycket vettigare att ha smycken i askarna, än smör. Jag är också sugen på att testa loppis någon dag. Kan inte du tipsa om fler om de dyker upp i närheten?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja smör verkar kladdigt. Snyggt i och för sig, men kladdigt. Den 26 har Lions sin stora vårloppis här. Annars så kommer de ha lördagar 10-13 men då lite mer "informellt" (men det är bättre). Hojta till när du vill gå så hänger jag gärna med.

      Radera
    2. I will hojt! Påminn mig om det dröjer för länge, för då har jag glömt det. :P

      Radera
  2. Det blev riktigt flott

    SvaraRadera