tisdag 15 april 2014

Surfa runt

När ni surfar lite planlöst, var hänger ni då? Eller har ni en strikt "lista" med sidor som gås igenom varje dag?
Jag tillhör nog den senare typen. Aftonbladet, Expressen ögnar jag igenom först varje dag och sen följer en del inredning och lite bloggar. Och som variation; inredningsbloggar. :-p

Sköna Hem är ett måste och jag tar alltid en titt i bloggen "Simplicity". Andrea Engsälls inredningsblogg finns på amelia.se och får besök av mig varje dag. Det får även Lisa & Sandra, Ebba von Sydow och Sofi Fahrman. Någon gång i veckan dyker jag in på mina kusiners bloggar (kusin C, kusin R och kusin E) och kollar läget och jag brukar även hålla ett öga på vad som händer på StyleRoom och på Elle DecorPinterest är ett måste för inspiration av alla de slag (mest inredning i olika varianter) och Houzz är lite av en favorit, även om det kan bli lite väl amerikanskt ibland.
Ovan nämnda är sidor som jag besöker med viss regelbundenhet, mer eller mindre. Vissa varje dag, andra kollar jag bara en gång i veckan eller så.

Har ni några surfmåsten och har ni några bra tips att dela med er av?

3 kommentarer:

  1. Det finns en blogg som heter supermom (googla) som har korta men roliga inlägg. Kanske mest för föräldrar dock. Annars gillar jag tjuvlyssnat och notalwaysright.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh, både tjutlyssnat och notalwaysright hade jag nästan glömt bort! De måste föräras ett besök snarast.

      Radera
  2. Förut hade jag en gedigen lista med diverse sidor och bloggar som jag följde dagligen eller i alla fall mycket regelbundet... Dock har det det ändrats och numera är det fåtalet sidor eller bloggar som jag surfar in på. Jag brukar dock fnissa åt spiderchick.nu och skratta eller gråta åt meekatt.com och så gillar jag blogg.mama.nu/malinwollin/ och även ceciliablankens.se =) Kram

    SvaraRadera