måndag 3 mars 2014

Födelsedag

I lördags firades min födelsedag här hemma. Jag bjöd på pulled pork med tillbehör samt citronrutor och chokladkaka med tosca, hade rundvisning i huset för förstagångsbesökare, fick fina presenter och låg under sängen och drog fram katter så att kusin E skulle få en chans att klappa dessa mesiga små fegisar, förlåt jag menar vilda bestar.
En mycket lyckad kväll. Mina fina presenter bestod bland annat av ett växthus med plastöverdrag, taklampa, spegel, choklad, assietter till min kaffeservis, kontanter och presentkort på IKEA. Växthuset åker ut på balkongen så fort vädret tillåter (och mina pyttesmå tomatplantor har växt till sig lite), spegeln ska upp i badrummet där nere, taklampan ska hängas upp över soffbordet och presentkortet kommer att användas till utemöbler så fort dessa kommer in i sortimentet.

De till storleken stora presenterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar