tisdag 4 mars 2014

Byråprojektet

Jag lovade att lägga upp bilder när ommålningen av våra byråer var klar. Det har jag inte gjort, ni får ju skrika på mig när jag glömmer bort vad jag lovat.
Hur som helst, här kommer före och efter-bilder. Mest efter dock, jag glömde ta före och den enda jag hade var den ni ser nedan, inte jättebra men...

Före. TV:n stod på byrån tillsammans med tidningar, böcker,
 kläder och annat krafs (och just vid fototillfället även en katt) vi gärna dumpade där.

Efter. Tv:n på väggen...

...rensat och undanplockat...

...och några fina saker för stämningens skull.

Nu väntar jag bara på elektrikern här hemma som ska samla sladdarna i en list lite snyggt så att det inte spretar åt alla håll. Hålen som syns i ena byrån ska jag också göra något åt. Jag har redan handtagen, eftersom de satt på byrån sedan tidigare, men de är svarta och väntar på ommålning. Jag vet inte om de ska bli silvriga eller koppar, det behöver jag fundera lite på.
Ser att bilderna är lite gryniga nu. Jag vet inte varför men jag tror att det är en kombination av gammal kamera och halvkasst ljust, tyvärr. Byåerna är målade i en helmatt svart snickerifärg från Sadolin.

3 kommentarer: