torsdag 13 mars 2014

Dille

Sedan jag målade byråerna i sovrummet har jag fått lite dille på svart. Och sedan jag hittade pinterest (det var i och för sig ett tag sedan) så har jag fått dille på en hel rad med olika saker, nu senast svarta skåp i alla dess former. Helst i badrum. Synd bara att jag inte har badrum som rymmer ett stort svart skåp...Däremot har jag ett vardagsrum som skulle rymma ett och där står dessutom en bokhylla jag är lite trött på och gladeligen skulle byta ut mot ett svart skåp. Tål att tänkas på...

Hur underbara är inte de här skåpen?





Helst hade jag velat göra som på bild nummer 2 och fylla det med korgar, snygga burkar, sandfärgade handdukar och badlakan och annat fint. Om det stått i badrummet då alltså...hade det hamnat i vardagsrummet hade det lätt kunnat se lite märkligt ut. :)

Högst upp från vänster: doftljus H&M Home, badlakan IKEA,
 dekoration IKEA, glasburkar Zara Home, krukväxt IKEA, korgar Zara Home.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar