onsdag 19 mars 2014

Ullared

Det blev visst ytterligare ett litet uppehåll. Det är fortfarande fullt kaos på jobb och det tär tyvärr lite på en oavsett om man vill det eller ej. Inspirationen och orken är liksom försvunnen så fort man kommit hem och helst vill jag bara dra en filt över huvudet. Men nu är det dags att rycka upp sig. Det är till att ta en dag i taget och göra det bästa av den. I lördags gjorde vi det bästa av den dagen; vi åkte till Ullared med Lisa och Kim. Tjoho! Det övriga resesällskapet hade ett lite högre tempo än mig men jag fick ändå fyllt vagnen med fina fynd.


Min kärlek till ugglor håller i sig.

Sovrummet ska piffas lite. Martin vad väldigt glad över kudden.
Han tycker att den är "jaktig". Hrm...jag vet inte jag.

Ett annorlunda puzzel - jag ska bygga det som personerna på bilden ser.
Jag vet alltså inte vad jag ska puzzla fram för bild. Riktigt kul.

Vårjackor.

Hur jag än gjorde med ljuset så blev det inte bra. Antingen blev de blanka eller suddiga och matta.

1 kommentar:

  1. Haha men vi hade lugnt kunnat stanna och vänta ett par timmar! Hade ju bådemunkar och bokaffär att urforska!

    SvaraRadera