måndag 21 oktober 2013

Ullared

I lördags åkte jag och svärmor till Ullared för att göra av med lite pengar. Eller rättare sagt: svärmor gjorde av med lite pengar. Jag gjorde av med mycket. Men jag fick ändå mycket för mina många pengar. :)  Jag fyndade en hel del piff till det nyrenoverade storarummet i form av fönsterlampor, en tavla, en kudde, en lykta och en vedkorg. Dessutom följde en spegel till min garderob med hem tillsammans med ett puzzel, några böcker, strumpor och underkläder till Martin och en vind- och vattentät höst/vinterjacka till mig. Det var en mycket lyckad tur.








Den stökiga och skitiga bakgrunden på bilden med vedkorgen beror på att jag fotade när vi höll på att sätta alla foder och lister i storarummet. Man kan tycka att jag kanske kunde vänta med att fylla korgen med ved tills vi faktiskt var klara med det men jag kunde liksom inte riktigt bärga mig så mitt i alltihopa var jag tvungen att gå ut och hämta ved för att se hur det skulle se ut.

3 kommentarer:

  1. Den karttavlan har jag och Kim också! :)
    Haha din svärmor har redan skvallrat om trippen för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev så glad när jag hittade den, älskar den.
      Skulle min svärmor skvallra? Kan jag aldrig tänka mig... ;)

      Radera
  2. Tack för turen till Ullared
    Skvallra jag????
    Förmedla en god nyhet

    SvaraRadera