onsdag 23 oktober 2013

Måttligt road

Sådär, nu är även golvlister samt fönster- och dörrfoder på plats. Jag inser nu att jag kanske borde ha väntat med att fota tills vi var klara och hade städat (därav golvet som var fullt med "sågdamm"). Men som sagt...jag var lite ivrig i söndags. :)



Fåtöljerna som vi trodde vi skulle ha vid det här laget ser det lite risigt ut med. När vi skulle köpa dem så var de slut, då ville vi beställa dem och fick veta att det var 8 veckors leverans. Jag bad om två dagars betänketid då vi tyckte att 8 veckor var lite väl länge att vänta och vi kanske skulle ta en annan fåtölj istället. Vi bestämde oss ändå för att vänta. När jag försökte ringa och meddela så svarar ingen på fyra dagar När jag till slut ringer till butiken (och inte lagret som jag pratat med innan) får jag veta att fåtöljerna har utgått. Toppen! Fast nu kanske det går ändå...jag vet inte eftersom jag inte fått besked än, som jag borde fått. Hrm...jag är måttligt road på Chilli nu. Om en vara har utgått ur sortimentet kanske det är läge att ta bort den från webshoppen och butikerna, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar