tisdag 22 oktober 2013

Gamla minnen

För längesedan köpte Lisa ett väldigt fult duschdraperi. (Hon tyckte själv att det var så fult att hon var tvungen att köpa det så jag klandrar inte ut hennes smak.) Jag kommer inte exakt ihåg vad det var på det, jag har för mig att det var flamingos eller något i den stilen. Förutom att det var fult så var det svindyrt. Så mycket kommer jag ihåg. Dessa minnen kom upp till ytan när jag stötte på det här på Ellos hemsida:


Som sagt så minns jag inte exakt hur fult Lisas draperi var men det kan ju inte ha varit mycket värre än det här. (Förlåt att jag hänger ut dig Lisa, jag hoppas du klarar det :) )
Jag skulle i alla fall inte vilja ha ett bistert får som står och stirrar på mig när jag står och torkar mig efter ett bad. Men det kanske är en smaksak...?

1 kommentar:

  1. Hahaha fåret är nog fasiken värre! Jag vet inte heller exakt vad det var på mitt, men eftersom jag köpte två och bara behövde ett så har jag ett oöppnat över liggandes på vinden. Om du blir sugen liksom. Tror det var små färgglada aliens på?


    Haha don't diss the llama! Han kanske inte kunde backa av någon anledning. Blandade ihop sina förmågor med en kängurus?

    SvaraRadera