onsdag 2 oktober 2013

Lite butter

Igår efter powerwalken tänkte jag försöka mota bort den eventuellt annalkande förkylningen. Jag tog till alla medel. Först tog jag ett långt varmt bad. Sen drack jag te och åt Ballerinakex (jag tror att kexen spelade en viktig roll faktiskt :)) och efter det så lyckades jag muta till mig lite massage av min kära sambo.
Imorgon kommer målaren för att fortsätta tapetsera där nere, sen ska vi till Hornbach för att handla lister och dessutom bli det kalas i helgen så jag har verkligen inte lust med någon förkylning just nu.
På jobb är det dessutom fullständig katastrof. Vi drunknar i jobb och skulle utan tvekan kunna jobba dygnet runt för att komma ifatt. Telefonen ringer ilsket hela telefontiden och mailen rasar in i inboxen. Jag är väldigt glad att jag kan släppa jobbet när jag väl går hem. När jag har gått ut genom dörrarna ägnar jag inte jobbet en tanke förrän jag går in igen nästa morgon och jag sover som en sten oavsett vad som händer och hur många som ringt på telefontiden och berättat att vi är inkompetenta, lata, vapenhatare hela bunten.
Nej, nu ska jag sluta gnälla och göra något vettigare. Imorgon lovar jag att vara på bättre humör. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar