fredag 23 augusti 2013

Håller igång

Tro inte att jag ligger på latsidan bara för att det inte har dykt upp inlägg om löpning på ett tag. Jag håller igång. Två gånger har jag varit ute denna vecka och imorgon eller på söndag blir det en 7-km runda till. Sista gångerna har jag lyckats hanka mig kvar på under 7 min/km i Torup. Eftersom det är väldigt tufft med alla backar så är jag nöjd så länge jag har en kilometertid på under 7 minuter. När jag sprang sist inne i Svedala sprang jag utan några större problem på 6:14. Snacka om skillnad. Men det är verkligen mycket tuffare i skogen. Jaja, löpningen blir som sagt inte av förrän imorgon eller på söndag. Nu blir det kräftskiva.

2 kommentarer:

  1. Idag gick min joggingrunda bra. Sprang nästan hela vägen, med en snitt på 6:30.... men har fortfarande inte passerat 4 km-sträcket! :( Tre veckor kvar. Jag känner mig rätt chanslös.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, nej, det är ju bra kämpat! Det kommer gå finfint. :-D

      Radera