söndag 18 augusti 2013

Dille

Som jag berättade innan så har jag just nu dille på inredning på alla sätt. Medans plånboken återhämtar sig efter biorummet funderar vi (okej, mest jag) på vardagsrummet.  Jag surfar efter fina inspirationsbilder, andra människors moodboards och inredningsbloggar (detta underbara fenomen). Jag har hittat två klara favoriter. Deras stil är lyxig hotellkänsla och jag skulle gärna kasta ut dem ur sina hem och själv flytta in. Underbart! Är du nyfiken så finns de här och här. Absolut värt att ta sig en titt, var beredd på att bli kvar en stund bara.

Det enda jag själv lyckats åstadkomma är de här fynden från Köpenhamn. Lyktan kostade 129 danska kronor. ILVA tar ungefär 400 för liknande. Ett fynd alltså. Ugglorna kunde jag bara inte motså trots det svindlande priset på 9,95 och 14,95 på Systrarna Grene. :)



Oj, vad jag är sugen på att sätta igång snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar