lördag 19 januari 2013

Visning

Imorgon flyr vi till mamma och pappa några timmar på dagen. Jag bjöd dit oss själv eftersom vi ska ha visning på lägenheten och behövde vara, så att säga, ur vägen. Då tyckte mamma att de kunde fixa brunch och det tackar man ju inte nej till.
Nedan, lite bilder jag lånat från mäklarannonsen från Hemnet. 











Idag har vi alltså städat och putsat och fejat så att den är i toppskick tills imorgon. Jag tror nog aldrig att den här lägenheten har varit så ren innan. Inte ens när vi flyttade in då det fanns en del att önska...
Nu ska jag pusta ut i soffan med lite tidningar, tycker att jag har förtänat det efter allt städande.

Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin lägenhet ni har:)
    Vill också äta brunch:(
    Ha en bra dag.
    Kram moster

    SvaraRadera
  2. Tack, tack. Hoppas nu att fler tycker det och vill köpa den av oss :)

    SvaraRadera