måndag 14 januari 2013

Förra veckan

Förra veckan var jag ute och sprang tre gånger, vilket jag är väldigt nöjd med. Jag tänkte köra igång den här veckan med en tur också för att hålla ångan (och motivationen och rutinen) uppe men nej, inte idag. Jag  känner inte alls för att ge mig ut i kylan ikväll så jag har bestämt mig för att stanna inne. Imorgon däremot, då finns det inga ursäkter.
I lördags var jag och Corre ute på en riktig långrunda, med våra nuvarande mått mätt, på hela 40 minuter. Det var kallt men vi fick ganska snart upp värmen.
Senare på kvällen gick jag och Martin bort till Corre och Daniel eftersom de var bussiga nog att bjuda på middag.


Det blev en väldigt rosa klädsel. Mitt röda, ångande ansikte var jag inte jättesugen på att visa, därav kepsen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar