söndag 13 januari 2013

Inspirationshämtning


Igår gick jag en tur till bibblan. Nu när vi snart ska flytta känner jag att jag behöver lite inredningsinspiration. Dessutom får vi ju en tomt på 650 m2 så jag borde kanske lära mig något om trädgårdar. Inte hur man får dem att blomsta och frodas i första taget utan mer hur man får det som redan finns att överleva. Jag har ju lyckats ta livet av både murgröna och kaktusar som enligt Syster Yster ska tåla ungefär allt. Jag bunkrade upp med en hög med inrednings-och trädgårdstidningar...



...och även en bok om grönsaksodling, som jag dock inte fick behålla för mig själv speciellt länge.


Nu ska jag hämta lite inspiration en stund i soffan innan det är dag att fixa svampriotto till middag.
Hoppas ni har haft en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar