onsdag 16 januari 2013

Dålig riskanalys

I förrgår skrev jag ju att det inte fanns några ursäkter till att inte springa igår. Jag hade fel. Jag räknade inte riktigt med -10 och snö...



Plogningen på cykelbanorna, där jag försöker hålla mig när det är mörkt, verkade inte vara toppen och jag vill helst komma hem med alla ben hela och på rätt plats så det fick bli källaren iställen.  Men, men...konditionsträning är ju ändå konditionträning så 20 minuter på crosstrainern fick ersätta löpningen.

När jag gick till jobb (06:10, huuu...jag kommer aldrig att vänja mig) hade det redan blivit ganska vitt. På hemvägen var hela stan inbäddat i ett tjockt, fluffigt snötäcke, underbart!

Tur jag hade stövlar för på sina ställen var det rätt djupt med snö...
Kan det vara en 15 cm? 
 Nu har jag precis kommit hem från en långpromenad i det väldigt kalla, men härliga vädret. Varm choklad i soffan känns som en bra idé.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar