lördag 23 juli 2011

Ofrivillig träning

Igår var jag hemma från jobb med urinvägsinfektion och då passade DHL på att komma med lite paket till oss. Det var fyra paket på sammanlagt ca 100 kg! Hyfsat tungt alltså. Ni kanske kan gissa vem som fick bära upp allt? Just det, det var jag eftersom Martin var på jobb.
Eftresom jag inte direkt kände mig på topp var det knappast tal om att jag skulle träna igår men eftersom lådorna skulle upp var det bara att bära och dra och släpa och knuffa tills att allt stod i vår hall.


Mycket tjusigt. På kvällen började vi mecka och skruva för att få ihop paketen. Vad det skulle bli? *trumvirvel* Tada!

En ny duschkabin som var väldigt välbehövligt. Både takdusch, "vanlig" duschslang och massagemunstycken i ryggen och en liten nedfällbar sittplats. Nödvändigt? Absolut inte. Härligt? Japp! :)

1 kommentar: