onsdag 20 juli 2011

Höst i sinnet

Jag tänkte gå till mamma och pappa för att länsa deras vinbärsbuskar men det ser illa ut med det. Regnet öser ner nu (igen) så det får nog vänta lite. Eller så letar jag fram ett paraply...hrm. Får se.

Satt och tittade lite på Friskis & Svettis hemsida precis. Jag har ju bestämt mig för att det blir ett kort till hösten och nu tänkte jag kolla upp vilka pass det kommer finnas. Kanske bara är jag som redan har fått lite höst i sinnet för det hade inte kommit upp än. (Det blir ju lätt så när det regnar hela tiden.) Jag hoppas dock att de fortsätter med styrkegympan på tisdagar och crosstrainingen i Torup på torsdagar. Grymt bra pass! Roligt, jobbigt och svettigt och man känner mig så sjukt nöjd efteråt.

Nej, nu ska jag nog leta fram ett paraflax trots allt, behöver röra lite på mig känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar