fredag 10 juni 2011

Runda

Jag körde Martin till jobb för en stund sedan eftersom jag behöver bilen idag. Jag börjar inte förrän 12 så jag tänkte att jag hade gott om tid för en promenad. Men eftersom det klipps gräs i hela Svedala idag så får jag nog avstå. Istället har jag fifflat med iForms "Mät din runda-funktion" och mätt upp en runda tills på lördag. 8:30 ska Martin och jag nämligen ut och springa. Detta är istället för rundan han skolkade ifrån i onsdags och jag vill bara klargöra att jag inte har tvingat honom till detta. Det var hans eget förslag (jag är lika chockad som ni). Jag tror inte på det till 100% förrän vi väl är utanför dörren, tycker att tidpunkten är lite väl hurtig för att komma från Martin och jag anar att det finns en del ursäkter på lager när dte väl kommer till kritan. Men, men...man vet aldrig.

Såhär ser den eventuella rundan ut. Sträckan landar på 5 km. Vi bor en liten bit utanför kartutsnittet, det blir en 10-minuters promenad till startpunkten som uppvärmning.

Skärmdump från iform.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar