måndag 6 juni 2011

BB-final. Suck. Behöver jag egentligen säga mer?

Efterrätten blev god och maten som vi blev bjudna på var också god. Första gången jag provar grillade kräftor. Inte alls dumt, mer smak än bara salt. Dessutom slank det ner grillad fläskfilé, korv, sallad och färskpotatis i ugn. Gott alltsammans.
En väldigt trevlig kväll på alla sätt utom ett. Som stavas Big Brother-final. Jag tror att det var det mest ointelligenta "underhållnings"program jag sett. Jag riktigt kände hur hjärncellerna vägrade vara med om sånt elände och hoppade ut genom örat på mig och försvann fortare än kvickt. Och det är inget "socialt experiment", glöm det! Kanske första säsongen var det men inte längre för nu vet alla vad som händer om man stänger in människor i 100 dagar (med sprit). Det blir, precis som TV räknat med såklart, bråk, fylla och sex framför kamerorna. Av någon anledning som går utöver mitt förstånd, min intelligens och mitt sunda förnuft så tittar folk tydligen på detta. I don't get it. Nåja, förutom BB-finalen var det trevligt.
Nu ska jag iväg och jobba. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar