lördag 11 juni 2011

Minsann!

Jodå minsann, vi har varit ute och sprungit! En annan runda dock så det stannade på 4 km men det är inget att gnälla över. Han var lite seg att få upp ur sängen och det tog långt tid och många suckar att få på sig kläderna men sen så...
Något det gick lite dåligt med var min andning. Jag började flåsa efter bara några hundra meter sen kom jag liksom aldrig riktigt in i någon rytm och det var lite jobbigt för det blev ganska hackigt. Måste börja ta astmamedicinen igen. Problemet är bara att jag får sådan himla hjärtklappning (vanlig biverkning, det ska gå över när man tagit den regelbundet ett tag) och det känns fruktansvär obehaglig och kan lätt sitta i 2 timmar efter avslutad löpning. Får nog ta tag i det ändå.

Nu ska jag iväg och jobba. Ha en trevlig dag i solskenet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar