fredag 20 maj 2011

Tiden springer (och inte jag, dessvärre)

Herregud vad tiden går! Dagarna är absolut fullsmockade med jobb på H&M , jobb som stämningsman, nämndemannauppdrag och igår var jag även på ett litet studiebesök på polisstationen i Trelleborg för att lära känna mina kollegor där. Mycket roligt, trevligt och bra alltsammans men det är lite mycket just nu. Arbetsdagarna ligger och snurrar någonstans kring 12 timmar och det finns helt enkelt inte en chans att jag hinner träna.
Snart lugnar det nog ner sig och då hoppas jag på lite mer normala arbetsdagar och att få lite tid över, både till att ta det lugnt, sitta på balkongen och läsa, ta en promenad med Corre, baka bullar och annat avslappnande men också till att prova gymmet i källaren och springa aggarpsrundan. Den är himla fin på sommaren med kossor, ängar och får och allt vad man springer förbi. Tack gode gud att jag inte bor mitt ibland det bara.

Ja, ni får såklart väldigt gärna fortsätta att titta in här så ofta ni vill men det kommer nog ta en vecka eller två innan det blir träning igen.
Nu ska jag snart kila till jobb. Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Att springa mellan de olika jobben och på jobben är också träning. Puss från mamma

    SvaraRadera
  2. Promenad med corre får du allt ta och hinna med... Nu har jag ju till och med skaffat en stegmätare... hittade en till halva priset, så då slog jag till.. Haha.

    SvaraRadera