söndag 15 maj 2011

Nystart. Igen.

Då är det dax för en ny vecka imorgon och ny vecka betyder nya tag. Då är det dax för invägning och jag får se hur mycket jag straffats för mina synder under den gångna slappa vecka som varit. Det är inte jättekul men då vet jag vilka insatser som krävs och hur tungt artilleri som ska sättas in.
Veckan ser visserligen väldigt hektisk ut men jag hoppas ändå hinna med lite löpning. Träning på morgonen löser ofta det problemet, det är ju "bara" att gå upp en stund tidigare. Mamma cyklar en mil kl 5 på morgonen "så är det gjort" men jag betvivlar starkt att jag sitter inne med den diciplinen. Kanske ska göra ett försök...nja, får se hur det blir med morgonträning.
Nu ska jag se lite hockey. VM-final Sverige - Finland, tyvärr gjorde Finland precis 2-1. Attans!

Update: nu gjorde Finland 3-1, undertiden jag läste igenom inlägget. Om man skulle strunta i hockeyn och ta en dusch istället...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar