måndag 23 maj 2011

Äntligen lite träning!

Äntligen ett inlägg som handlar om det som det är tänkt att inläggen på den här bloggen ska handla om; träning! Morgonträning är ju inte min starka sida men halv åtta gav jag mig ut på en liten runda på 25 minuter. Lite tufft var det eftersom jag inte åt frukost innan (då bränner man fett istället för kolhydrater eftersom kolhydraterna är förbrända under natten). Det kändes skönt att komma ut i alla fall och ännu skönare när det var klart. Känns bra att det är avklarat!
Nu sitter jag och skriver en jobbansökan och sen är det snart dax att pysa till H&M .
Stegräknaren har jag glömt bort i flera dagar men nu har jag rotat fram den igen och dessutom har Corre också köpt en stegis. Nice!
Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Har oxå skickat in en jobbansökan Håller tummarna för oss båda.
    Även min stegräknare har haft semester, är ledig efter helgjobb i morgon men på onsdag åker den på igen
    Kram från moster
    Tack för kortet.

    SvaraRadera