tisdag 17 maj 2011

Ingen träning

Hockeyn är väl inte lönt att ta upp igen. Jag tog en dusch istället för att se vidare på eländet och slapp på så sätt vara med om den värsta förnedringen. Nåja, ett silver är ju egentligen väldigt bra men det kändes lite surt. Nog om detta.

Idag skulle jag suttit i tingsrätten och dömt skurkar :) Dessvärre verkar det som att jag åt något olämpligt igår för det kom upp igen i några omgångar tidigt imorse. Andra gången jag är magsjuk på bara någon vecka. Hoppas det dröjer lääänge till nästa gång! Nu mår jag mycket bättre i alla fall och har fått i mig lite varm baguette med ost, det satt fint kan jag säga!

Träning blir det alltså ingen idag, men imorgon ska Martin hämta nyckeln till gymmet i föreningen (igen, vi blir aldrig färdiga till det, men imorgon så!). Så efter jobb är tanken att jag ska inviga det med lite styrka. Dagens träning får bli en promenad ikväll om vädret blir lite bättre, just nu regnar och blåser det rejält. Kanske ska höra av mig till Corre, vi har inte pratat skit sen jag åkte på semester. Så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar