onsdag 13 augusti 2014

Motivation

Har dessvärre inte så mycket roligt att delge er idag. Har inte hänt så mycket sedan sist mer än att jag äntligen tog tag i mig själv och gick ut och joggade. Jag och Corre bestämde träff för en runda igår. Det är snart dags att springa Midnattsloppet och det kan vara en fördel om jag orkar runt. Hela idén med att anmäla mig till lopp är att jag ska hålla motivationen uppe och fortsätta springa. Efter MalmöMilen har det dalat men jag skyller lite på att det varit semester och att  Corre inte varit hemma (för lat och uttråkad för att springa själv när motivationen tryter). Nu är semestern slut (sedan ett par veckor måste dock erkännas) och Corre är hemma så nu får jag sätta fart igen och leta upp den där motivationen som envist gömmer sig i någon liten vrå.

Imorgon blir det en runda till och innan veckan är slut hoppas jag på att ha hunnit med antingen ytterligare en runda eller en svettig date med Jillian Michaels.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar