måndag 12 maj 2014

Lopp

Glömde tacka för alla fina kommentarer och sms som vi fått efter att Mojje dog. Det värmer. Som jag skrev i förra inlägget så saknar vi såklart Mojje men livet går vidare ändå. Man måste blicka framåt. Just nu blickar jag fram till imorgon. Med viss bävan faktiskt. Det är nämligen dags för årets lopp-premiär. Jag & Corre (och några till från Corres familj) ska springa Blodomloppet, 5 kilometer. Min löprutin har inte varit på topp på flera veckor och det lär nog visa sig nu. Men...det är en månad kvar tills Malmö Milen och jag ska ta mig i kragen och se till att komma ut igen så att jag orkar ta mig runt. Men först ska jag alltså ta mig runt Blodomloppet. Hu...rapport kommer imorgon kväll. Lisa, njut nu av att du bestämt vägrade att anmäla dig. När vi flåsar oss runt kan du njuta i soffan med en bok. :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar