måndag 21 april 2014

Påsken...

...är redan slut och därmed även ledigheten. Lite synd, som alla andra så tycker jag alltid att tiden går lite fortare än vanligt när man är ledig. Imorgon är det jobb igen men jag har hunnit med en del under ledigheten också. Vi bjöd hit mamma och pappa på årets grillpremiär, jag har hunnit läsa ut en bok och börjat på nästa, spraymålat lite loppisfynd, påbörjat (och snart avslutat, väntar på att färgen ska torka innan jag kan påbörja ihopmonteringen) ett litet möbelprojekt, planeterat om alla mina plantor till riktiga krukor och därmed också gjort plats för lite nya fröer, samt ätit två påskluncher och letat påskägg i svärmors trädgård. Nu ska jag bara tömma diskmaskinen, tvättmaskinen, göra matlådor, hänga fram veckans kläder och annat tråkigt sen är jag redo för en ny arbetsvecka. Tjoho! Tur att det är kortvecka och snart ledigt igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar