måndag 29 april 2013

Fynd

Igår var det en "köra ärenden-dag" för vår del. Vi avverkade ÖoB (där hälften av det vi skulle ha var slut...suck), IKEA och Blomsterlandet. Vi fick en hel del fixat och en hel del spenderat. Man skulle knappt kunna tro att det bara var lite mer en en vecka sedan jag var i Ullared och gjorde av med nästan 4000 (hjälp!) när man ser den här bilden:


Och som sagt då kom vi ändå hem utan utekrukor, blommor till utekrukor och en spegel. I vilket fall som helst så är jag väldigt nöjd med gårdagen. På tal om nöjd så var mitt bästa Ullareds-köp den här:


Bilden är tagen med mobilen inne i vauhuset, jag skickade nämligen ett MMS till Martin och frågade vad han tyckte. Egentligen var det onödigt. Jag hade redan norpat den sista från hyllan och höll stenhårt i den. Aldrig att jag hade släppt den oavsett vad han tyckt. Trevligt nog (för hans del alltså :) ) tyckte han också att den var fin. Dessutom kostade den ungefär hälften mot vad den kostar i "vanlig" affär. Världens fynd alltså. Nu pryder den sovrummet som förresten snart är färdigpimpat. Har lite problem på kuddfronten..men det löser sig nog såsmåningom. Annars kan jag ju alltid trösta mig med att det är ett riktigt i-landsproblem.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar