lördag 5 maj 2012

God jul...

...sa jag till Martin idag. Nej, jag är inte knäpp men idag var det dags att "utyttja" julklappen han fick av mig förra året. Vi och Denise & Peter tog oss till Svaneholms slott där det stod några sådana här och väntade på oss:


Det var 4-hjulingstur vi skulle ut på. Vi körde landsväg, grusväg och på banor i skogar lite här och var. Det var uppförsbackar och nerförsbackar, mellan träd, under granar och över stubbar och stenar. Dessutom hann vi med lite korvgrillning vid en fin utsiktsplats.





Nu är vi tillbaka hemma igen för duschning och en liten paus innan vi ska bort till mamma & pappa på tapaskväll eftersom mamma fyller år imorgon. Idag fyller kusin R i Växjö år så jag säger GRATTIS! till henne och hoppas hon har en trevlig födelsedag!

Nu hoppar jag in i duschen för att bli av med bensindoften.

1 kommentar: