fredag 10 februari 2012

Sjukstuga

För någon vecka sedan var det mina småländska kusiner som låg nerbäddade, idag är det jag. Igårmorse hade jag en liten kittlande känsla i halsen som gjorde att jag anade att en förkylning var på G. Under dagen och kvällen utvecklades det hela till lite halsont, huvudvärk, snuva och lock för öronen och under natten har det fullkomligt exploderat. Just nu ligger jag nerbäddad i soffan under filtar och kuddar och tycker synd om mig själv.

Nu får jag desutom avboka BodyPump-passet som jag efter ivrigt bevakande av hemidan lyckas norpa en plats på. Attans! Jag hoppas verkligen på att te, vila och lite alvedon och nässpray kan bota det värsta för imorgon är det dop och på söndag står skridskoåkning och afternoon tea på schemat.

Nej, nu ska jag gå in på kanalernas Paysidor och vad jag kan roa mig med.

3 kommentarer:

  1. Bättre idag?
    Hoppas det:)
    Kram moster

    SvaraRadera
  2. Ja, tack nu känns det bättre. Nu har förkylningen antagit mer normala proportioner. Nu ska jag göra sandwichar till afternoon tea som jag ska ha här idag. Bilder kommer såklart. :)

    SvaraRadera
  3. Hej
    Låter bra att förkylningen har avtagit
    Kunde du vara med på dopet?
    Kram

    SvaraRadera