onsdag 8 februari 2012

Ricinolja - test

Jag har provat Ricinoljan tre gånger nu. Jag delar upp håret i ett "rutnät" för att få ner oljan till hårbottnen och inte kladda med den i resten av håret så mycket. Sen är det bara att vänta, ca 20-30 minuter har jag tålamod till sen får det räcka. Då är det dags för shamponering, sköljning och sen shamponering igen.

Som sagt, än så länge har jag bara testat tre gånger så det har ju inte hunnit hända något än men det kommer kanske :) Jag har inga jätteförhoppningar men för en 50-lapp tycker jag att det kan vara värt att testa.


Snyggt, va?
 

3 kommentarer:

  1. Kan även moster få ett underbart hårsvall tro?
    kram moster

    SvaraRadera
  2. Du får väl testa. Eventuella reultat kommer såklart publiceras i bloggen. :)

    SvaraRadera
  3. Ser framemot att få ta del av kommande resultat kram

    SvaraRadera