söndag 5 februari 2012

Fullt

I veckan som gått har jag klämt in två träningspass. Ett löppas i måndags också BodyStep i onsdags med Corre. Godkänt, men det hade varit bra med ett eller två till. För att få lite bättre statitik i nästa vecka gick jag precis in på Rehabs hemida för att boka upp mig. Ha! Trodde jag! Såhär ser det ut på passen den kommande veckan:


ALLT utom söndagens spinning är fullbokat. "Men gå på spinningen då och sluta pip" tänker ni men se det går inte. På söndag ska vi ut och åka skrillor på Fjällfotasjön och ha med varm choklad och ha det riktigt mysigt. Och det tänker jag då inte avstå från.

Om inte veckan blir svinkall får jag tvinga mig ut på något löppass men i flera minusgrader protesterar mina luftrör det bestämdaste vid ansträngning så det kan inte vara särskilt kallt. Nåja, vi får se.

Nu ska vi se "Maktens Män". Hoppas ni haft en trevlig helg.

3 kommentarer:

  1. Hej! Gå in och kolla imorgon efter kl 12, och se om någon har avbokat sig. Det är nog inte ovanligt! :)

    Låter trevligt med skridskor nästa helg, kan man hänga på? :)

    kram jag

    SvaraRadera
  2. Har du fått ngt. napp?
    kram moster

    SvaraRadera
  3. Oh, yes! Det blev spinning trots allt! :D

    SvaraRadera