fredag 28 oktober 2011

Tappat sugen

Det har blivit riktigt dåligt med träningen den här veckan (och förra fast då hade jag iaf sjukdom att skylla på). Löpningen är ju optimal för att den kan klämmas in lite varstans och jag slipper passa passtiderna på Rehab. Nackdelen är att jag inte är det minta sugen på det. Jag känner verkligen inte alls för att ge mig ut och springa. Inte alls. Jag är mycket mer sugen på body pump, spinning och boxning men det går inte så ofta som jag vill eftersom jag jobbar en del kvällar och helger. Ska sluta gnälla nu och kolla över schemat för nästa vecka och se vad jag kan klämma in.

Här är några bilder från promenixen (som borde ha varit en löprunda) som jag precis kom hem ifrån. Man säger att hösten är grå, men icke!








6 kommentarer:

  1. Blev ett spinningpass för min del. Promenad imorgon eller på söndag?

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga höstbilder!
    Moster M

    SvaraRadera
  3. Ja, färgglatt och fint. Fast fotar man rakt upp i himlen så är det ju onekligen lite mer färglöst. :)

    SvaraRadera
  4. Möjligen promenad imorgon (söndag) efter jobb. Hör av mig under dagen.

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder och vilken god investering
    Kram Inger

    SvaraRadera
  6. Har du hittat den tappade sugen?
    Jag hoppas det i allafall.
    kram moster

    SvaraRadera