fredag 9 september 2011

Helg

Gokväll på er!
Ingen träning på hela veckan har det blivit (och kommer inte att bli de få dagar som det är kvar). Jag känner min mycket bättre så nästa vecka är det dags igen. Då kommer jag förutom ett friskiskort också skaffa mig ett klippkort på ett gym i Svedala. Tanken är att jag (och Corre) ska försöka klämma in lite roliga pass två gånger i veckan. De har ett lite bredare utbud än friskis med bla spinning och body pump.

Nu är det fredag och den ska firas med äpplesmulpaj med vaniljvisp i soffan framför "Shakespeare in Love". Kan hända att det blir några avsnitt av "Bing Bang Theory" också eller istället. Det beror lite på Martin. :)
Imorgon åker vi till Köpenamn för släktträff. Eller, inte riktigt men det blir nästan så. Småland kommer ner och vi (mamma, pappa, Dajnis, Peter, Martin och jag) möter upp för lite fika/lunch eller något och lite snack. Då ska jag inte glömma kameran!

Hörs imorgon och trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar