söndag 26 juni 2011

Slappedag

Tredje lediga dagen på rad har varit härlig och riktigt slapp! Det blev väldigt sen hemgång från Ted & Sandra igår (eller tidigt imorse om jag ska vara petig) så jag sov till klockar var nästan halv 12. Senare blev det pizza som sen lunch och efter det tittade jag på den här filmen:



King's speech med Colin Firth och Helena Bonham Carter och en liten påse lösgodis underhöll mig i ungefär två timmar. Bra film, jag gillade den och tycker att den är klart sevärd! Martin trodde inte att det var något som han var intresserad av så han åkte och tvättade bilen i 1,5 istället. Ja, vad ska man säga? Vi har alla olika sätt att spendera några lediga timmar på, vissa bättre och andra sämre :-p
Imorgon kommer en sammanfattning av veckan, nu efter loppet.
Nu ska jag se Murdoch Mysteries på 9:an, trevlig kväll på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar