tisdag 28 juni 2011

Härligt

Mamma är rädd för att jag berövar henne en semester om jag inte fortsätter springa. Någon gång i livet hade jag nämligen tänkt att springa New York Matathon och då har mamma och pappa änmält sig som hejarklack. :) Nåja, fortsätta kommer jag nog men jag måste planera lite för mina mål och mitt upplägg.

På tal om något helt annat; vilket underbart väder för en gångs skull! Sol och lagom varmt och jag är minsann ledig hela dagen! Jag har redan varit ute och njutit en stund och nu tänker jag slöa en stund på balkongen men nektariner och korsord. Försökte få ut katten innan men han ville inte längre än precis över trösklen. Trivs tydligen bättre med att ligga på sängen idag med tassarna i vädret och låta sig svalkas av fläkten som står på i sovrummet. Inte tokigt det heller.

En gammal bild men han ser ungefär likadan ut idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar