måndag 27 juni 2011

Sammanfattning

Tyckte att det började bli dax att titta på hur veckan sett ut. Nyårslöftet klarades ju av förra lördagen (fortfarande nöjd!) och nu i veckan som gått har jag haft det medvetet träningsfritt. Inte en löprunda har det blivit och stegräknaren har jag lämnat hemma.Några Snickers, min absoluta favorit, har det också slunkit ner samt en del godsaker nu i midsommar. Dåligt samvete har jag inte men nu känner jag att det är dax att skärpa mig igen. Om det ska bli något vettigt av det här med träning måste jag ha nya mål som motiverar mig annars kommer jag lägga av innan jag börjat. Så just nu sitter jag och grunnar på hur jag ska fortsätta nu när nyårslöftet faktiskt är avklarat.
Blir det någon fortsättning? De blir det nog, men hur ska den se ut? Vad är mina nya mål? Blir det en fortsättning av bloggen? Den har ju liksom gjort sitt nu. Hrm, som sagt, lite att fundera över.

1 kommentar:

  1. Hallå där!!! Maran i NY då??? Vi skulle ju följa med och vara hejaklack. Fortsätt bloggandet och sikta på nya mål.
    Puss från mamma

    SvaraRadera